Szanowni Państwo,
W związku z wyjątkową dużą ilością zleceń napraw, okres weryfikacji dla każdego narzędzia jest dłuższy niż zazwyczaj. Obecnie czas na weryfikację wynosi ok.2 tygodni.
Przepraszamy za niedogodności. Intensywnie pracujemy nad powrotem do standardowego okresu oczekiwania.

 

 

Wykonujemy naprawy elektronarzędzi większości znanych w Polsce marek w tym Milwaukee, AEG, Ryobi, Hilti, Makita, Duss, DeWalt, Bosch, Metabo itp.

Uszkodzone elektronarzędzie należy dostarczyć do nas osobiście lub kurierem. Jeśli istnieje konieczność zamówienia dla Państwa kuriera, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Poniżej przedstawiamy podstawowe zasady i regulamin napraw:

- Każde narzędzie przyjęte do naprawy jest weryfikowane i wyceniane. Weryfikacja jest usługa płatną (nawet w przypadku braku zgody na naprawę). Poniżej przedstawiamy przykładowy cennik naszych usług. W przypadku wysyłania do nas narzędzia, klient obciążany jest również kosztami spedycji.
- Każdy klient w momencie przyjęcia narzędzia otrzymuje od nas potwierdzenie wraz z nr zlecenia i danymi kontaktowymi.
- Czas naprawy jest uzależniony od charakteru naprawy, dostępności części oraz ogólnej ilości przyjętych zleceń (w sezonie letnim okres weryfikacji jest często wydłużony)

- Po otrzymaniu wyceny zleceniodawca ma obowiązek ustosunkowania się w terminie do 21 dni roboczych. Po tym terminie naliczane będą opłaty w wysokości 10 zł/dzień za składowanie narzędzia.
- Udzielamy gwarancji na wykonane naprawy. Okres gwarancji wynosi 3 miesiące od daty odbioru narzędzia. Gwarancja dotyczy nieprawidłowo wykonanej naprawy. W ramach gwarancji, wykonamy naprawę. Elektroprecyzja nie ponosi odpowiedzialności z tytułów usterki, np. wyrządzonych szkód lub strat w zyskach. W przypadku nieuznania roszczeń klienta, jest on zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów serwisowych.
- Udzielamy gwarancji na wykorzystane nowe części zamienne. Okres gwarancji wynosi 3 miesiące od daty odbioru narzędzia. Gwarancja dotyczy tylko i wyłącznie wady fizycznej wyrobu. Uszkodzenia wynikające m.in. z przeciążenia, nieprawidłowego użytkowania, przyczyn mechanicznych (np. upadek narzędzia), użytkowania w środowisku szkodliwym dla narzędzia, winy klienta itp. nie podlegają naprawie gwarancyjnej. W ramach gwarancji, serwis Elektroprecyzja usunie usterkę na koszt własny. W przypadku nieuznania roszczeń klienta, jest on zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów serwisowych. 
- Rękojmia na części wykorzystane w naprawie zostaje wyłączona (dotyczy tylko umów pomiędzy przedsiębiorcami).

Poniżej przedstawiamy przykładowy cennik napraw i weryfikacji (poglądowy - nie zawiera kosztów testów bezpieczeństwa oraz nie uwzględnia przypadków napraw nietypowych np. przerabianie itp).

Typ elektronarzędzia

Podstawowa weryfikacja/wycena w przypadku zwrotu bez naprawy

Robocizna w przypadku zgody na naprawę (zawiera koszt weryfikacji/wyceny).
"małe" narzędzia (np. szlifierki kątowe do 800W) 40 zł netto (49,20 zł brutto)

 

50 zł netto (61,50 zł brutto)

 

"średnie" narzędzia typu szlifierki kątowe do 1600W, wkrętarki akumulatorowe, duże szlifierki kątowe (2000W i więcej) itp. 50 zł netto (61,50 zł brutto)


60 zł netto (73,80 zł brutto)

 

"średnie" narzędzia typu młotowiertarki SDS+ itp. od 60 zł netto (od 73,80 zł brutto)

 

od 70 zł netto (od 88,10 zł brutto)

 

"średnie" narzędzia typu młotowiertarki SDS-Max, zaciskarki itp. od 90 zł netto (od 110,70 zł brutto)

 

od 100 zl netto (od 123 zł brutto)

 

"duże" narzędzia typu młoty wyburzeniowe, pilarki stacjonarne, wiertnice, gwintownice oraz narzędzia nietypowe od 160 zł netto (od 196,80 zł brutto)

 od 200 zł netto (od 246 zł brutto)

Jeśli zauważyliście Państwo błąd na stronie, dana informacja jest niejasna lub niekompletna, prosimy o kontakt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl