Jak kupować?

Jak kupować?

Pierwszym krokiem do zakupu jest wyszukanie odpowiedniego produktu. W zależności od rodzaju asortymentu jaki potrzebujecie, proces ten może się różnić:

  • W przypadku elektronarzędzi, akcesoriów lub narzędzi ręcznych, wystarczy wpisać nazwę w polu "szukaj" a następnie wybrać z pośród ukazanych produktów, ten który Państwa interesuje. 
  • W przypadku zamówień części, produktów o tej samej nazwie (np. szczotki) może być zbyt dużo, dlatego ta metoda wyszukiwania nie będzie skuteczna. Dla części zamiennych posługujemy się indywidualnym dla każdego produktu numerem katalogowym. Numer ten znajdziecie Państwo w dokumentacjach producentów, które przedstawiliśmy na tej stronie:
    SCHEMATY ELEKTRONARZĘDZI.

Po znalezieniu odpowiedniego produktu, wystarczy dodać go do koszyka a następnie postępować zgodnie z instrukcją pojawiającą się na ekranie.

Stany dostępności


Wyróżniamy kilka stanów dostępności:

  • brak, na zamówienie - nie mamy danego produktu na stanie ale jesteśmy w stanie go sprowadzić od producenta. Zwykle zamówienie takie jest realizowane do 14 dni. 
  • 1; 2; 3; 4; między 5 a 10; powyżej 10 sztuk, większe ilości na zamówienie - mamy dany produkt w podanej ilości. Większe ilości dostępne są na zamówienie (realizacja do 14 dni). W przypadku zamówienia ilości większej niż stan magazynowy, zamówienie realizowane jest w całości, po uprzednim skompletowaniu przez nas całego towaru. Jeśli zależy Państwu na szybkiej realizacji naszego stanu magazynowego i późniejszym dosłaniu pozostałości zamówienia, prosimy o kontakt z naszym działem zamówień. Postaramy się pomóc ;) 
  • tylko ...(podana ilość)... sztuk - dany produkt (w danej cenie) dostępny jest tyko w podanej na stronie ilości. Nie będziemy mogli zrealizować zamówień powyżej tego stanu.

Sposoby płatności
Wyróżniamy następujące sposoby płatności:

  • natychmiastowa płatność online - płatność dokonywana przez przekierowaniu do portalu Państwa banku. Płatności obsługuje firma BlueMedia. 
  • pobranie - płatność przy odbiorze paczki (do rąk kuriera)
  • gotówka - płatność dokonywana przy odbiorze towaru. Tylko dla klientów odbierających zamówienie w naszej placówce (Wrocław ul. Centralna 17).

Twoje konto - sprawdzanie stanu zamówień
Wszelkie informacje dotyczące zamówień oraz szczegółów konta, znajdziecie po zalogowaniu, w zakładce "moje konto"

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl